2010-12-28
 19:25:24

John Blund har besökt en...

Och har tre kvar att besöka!!

Vi var inne hela förmiddagen,ordnade barnens rum,pysslade med Fröken J`s pyssellåda som hon fick i Julklapp & sånt där...Åt lunch gjorde vi visst oxå ;-) Sallad med tonfisk & såntdär:D

Sen när vi skulle ut så kände jag på Lill-fia som var väldigt varm,feber igen...
Vi hade planer på att åka till Tyresögänget men inte med en febrig Lill-fia...
Fast nu är febern borta igen..Så imorgon blir det Farbror Doktorn för henne..Så hon inte går med ngt i kroppen som hon behöver medicin för!

Ja,så vi vart inne,eller barnen försökte jag tvinga ut,finns en gigantisk snöhög utanför som de har väldigt roligt i !
Men de ville inte höra på det örat ;)
Får ta igen det dubbelt imorgon :)

Jullov är det ju & då har barnen dispans på läggning,fast Fröken J ber om att få gå & lägga sig?!
"Ska vi gå & sova nu?Fååår jag det?"
Trött tjej dedär..


A kommer snart..Med Julmust!!
Igårkväll mådde jag så fruktansvärt illa!Var nog grön i ansiktet...
Gick över framåt natten som tur var,så vi förebygger med Julmust & citron :)

Kan det vara för många Latte måntro?

Ska vara lite social med mina älsklingar nu..Lill-fia var trött tjej som somnade efter badet & en flaska välling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: