2010-12-14
 10:41:21

Ingen rubrik.....

Det händer inte så mycket härhemma som skiljer sig från de andra dagarna..
Man fixar på morgonen,leker med fia,hämtar barn,leker ute,lagar middag etc etc :)

På helgerna gör man annat,skulle nog inte heller hinna med så mycket på vardagarna,man har oftast fullt upp med både det ena&det andra:)

Likaså idag:) Middagen står i ugnen,kasslergratäng med broccoli...

Vi har pratat om att tapetsera om i vardagsrummet..Och Lill-fia gjorde slag i saken idag ;) Hon har ritat två fina streck rakt över väggen med en bläckpenna för säkerhets skull :S
Så de var bara att sluta fundera & göra slag i saken...*Suck*

Men men sånt händer med små barn..."Rita rita" ropade hon & jag svarade tillbaka "Kom då får du rita..."
"Titta MAAAAAAAMMMA titta!!!!" var hennes svar tebax..Då anade jag oråd...
Tur att hon är så nedrans söt att man inte kan bli arg..stolt som en tupp var hon också över sin väggmålning:D

Hennes pappa vart inte heller arg,när hon kvittrade i telefonen "Paapppaaa RITA"...

Hon förstod ju mycket väl vad hon hade gjort....Haha..ja säger då det..Ungar!!

Ja,men det var väl dagens bravader...
A försäker övertyga mig om en Iphone..men jag har bestämt mig,jag vill icke ha någon,för avancerat för mig;)
Beställde en parfym istället:) Han åker ju på jobbresa & ska flyga eller åka båt samma lika när de gäller parfymen:)

Jag funderar vidare på inredning hemma..har sån lust att bara göra om allt!
Men ett projekt i taget...Först ut vardagsrum!!Och smådetaljer;)

Nu ska jag rädda köket från översvämning,och de är farligt nära när barnen leker med djuren i diskhon....
Lill-fia möblerar om...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: