2010-12-05
 15:55:59

Gräsänka & alla <3 hemma :)

A har åkt iväg på ett event i sälen:) Så nu blir jag gräsänka ett par dagar,han är mer orolig än jag ;)
Jag är mest bekymrad lver att behöva ge mig ut på morgonen:D Men äh inget att klaga på!
tror han kommer få de toppen,med skoter safari m.m...

Stackarn han har fått som varannan söndag åkt 20 mil & hämtat barnen & nu ska han köra ytterligare 60 mil!
Men nu är våra hjärtan hemma i allefall SKÖNT!!! Känns allra bäst så:)

Vi ska äta köttfärssås med spaghetti & sen ska barnen duscha!Läsa läxa en gång ska vi också göra,sen ska vi adventsfika lite ikväll tänkte jag!

I lördags var A med barnen & jag var ute & jul handlade:) Hittade en massa som jag skulle ha,skönt!Nu är de inte många julklappar kvar!Åt lunch med svärmor utan barn vi åt china.Sen bakade vi pepparkakor med de små ;)Mini åt mest degen men Herr J & vi bakade ett par plåtar!
Idag har vi myst & packat...Sen efter lunch när A åkte för att hämta våra andra troll gick jag & de små till Pulkabacken....Den där backen är inte att leka med men väldigt rolig!!Mini sov middag så då passade vi på att åka tillsammans jag & herr J...
När A&barnen började närma sig hemma igen..gick vi förbi affären,handlade inför veckan,bröd,mjölk,youghurt,grönsaker & en massa frukt!

Åh jag känner mig hel när alla barnen är hemma igen!!

Nej nu ropar spisen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: