2010-12-31
 08:48:47

Gott Nytt År!! :)

Hade en toppen dag igår!!!:)

Först var vi på IKEA med Svärmor...Barnen fick leka i leklandet & vi strosade runt i lugn&ro i en timme,hämtade ut barnen ;) Åt lunch & tog en fika...
Barnen var på toppenhumör så det gick som en dans hela besöket *Fina Ungar*

Fick med mig både korgar,tavlor,blommor,skrivbord,stolar + massa annat smått&gott!
Sen åkte vi förbi centrum & köpte Fröken J`s födelsedagspresent:)

Hem & lagade mat,köttfärsås med spaghetti & rivna morötter...
Sen duschade barnen & gjorde dom klara för natten!

Svärmor kom över & A hämtade upp mig...

Vi åkte till O`learys i Kista,åt god mat!! Och bowlade HAHA!!!

Fyra mindre bra förlorare;) Vi hade fantastiskt roligt!!
Om jag ändå fått sköta mitt bowlande ifred utan taktik ;) De var när de andra skulle lära ut den rätta taktiken som de gick sämre...Jag ledde ju faktiskt där ett tag :D

Men men en underbar kväll!!! Syster Yster vann:) Och två bittra män fick vi med oss hem:D
Vi var alla rörande överens om att banan lutade till höger!!!

Varför har vi inte bowlat tidigare? Det är så roligt!

Idag är det Nyårsafton..A jobbar halvdag & jag ska ordna nyårsmaten:)
Det jag funderar på är efterrätten...vad ska man göra?

Barnen tog "sovmorgon" men n u är det dags för frukost!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: