2010-12-05
 21:41:29

Effektiv:)

Alla barnen sover sen en lång stund...
Jag läste bok för de tre minsta & sen byggde jag & Tim lego:)

Innan dess åt vi mat & alla barnen duschade,klippte naglar,öron & smörjdes..
Bäddade rent i alla sängar,städade köket,i&ur diskmaskin,vek tvätt&la in i garderoberna,hängde en maskin tvätt
La fram morgondagesn kläder,packade gympapåse&skolväskor
Skurade av golven & toa/badrummet :)
Nu sitter jag här & njuter av lugnet med julmust:)

Imorgon är de skola & så kommer svägerksan hit på lunch:) Och tandläkarbesök!
Blir väl parken eller pulkabacken när Herr T kommer ifrån skolan,tar med mellis dit så behöver vi inte ha bråttom hem för att dom blir hungriga ;)

A har precis kommit fram:) var lite orolig med tanke på vädret...Men nu kan jag andas ut,mitt <3

Nä ska sätta mig i soffan,kommer nog somna tidigt ikväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: