2010-12-01
 19:24:14

Det blev bara bättre:)

Dagen fortsatte inte i samma "ledsna" stämma...
Vi hämtade paket& Köpte i allefall 3 julklappar till,hämtade Fröken&Herr J...
Gick faktiskt hem,inte alls för att bussen var full ;)

Men vi fick en mysig promenad & så matade vi ankorna,dom vart väldigt glad, och väldigt närgångna..
Vet ni att ankor kan hoppa?På de enda två ben de har ;) De hoppade liksom jämfota efter brödbitarna när man inte kastade tillräckligt snabbt!

Sen mötte vi upp herr T som kom från skolan,gick in & åt mellis...
Sen har alla pysslat på sitt håll,byggt lwgo,målat,bilbanor etc..

Gjorde köttfärslimpa,potatis&sås till middag med bland sallad:)

Sen har vi gjort läxan,veckans ord & tränat 2:ans tabell,som de skall kunna till fredag.Imorgon får vi träna ett par xtra ggr :)Fast han är grymt duktig....Och hasn handstil,han skriver så fint stor skillnad bara från förra veckan!!Han skriver verkligen jättefint!!!Jag kan inte beskriva hur stolt jag blir...
Jösses vad fjantig man blir som mamma....Att vara mamma är verkligen det bästa som finns <3 Jga skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dom...Ibland kan jag drömma mig bort till en hotell natt eller två MEN vet jag skulle nog när jag väl ligger där ensam i en hotellsäng,längta hem till mina barn..Deras kramar,pussar...Sovvarma kroppar..
Nöjer mig nog med ett par timmar barnfritt :)
Barnen har duschat,klppt naglar,gjort rent öron & smörjt.
Pyjamaserna är på & de tittar på barnkanalen förutom Lill-Fia som precis somnade.Hon sov bara en kortis idag på dagen....

Vi ska bygga lego nu!Innan tandborstning..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: