2010-08-16
 18:41:50

Tjolahopp:)

Vilken underbar dag!!Precis som alla andra dagar!!Tänk positivt!!

Vi har lekt ute,inne,ute.Barne har haft vattenkrig.Vi har fikat frappe & glass hos söta grannen...
Vi åt tacorester från igår,som jag gjorde en liten gratäng av,det gick hem hos barnen:)

dagen har gått rekordsnabbt,nu skall vi alldeles strax äta,sen ska barnen duscha & så...

Imorgon vet jag inte vad som händer,något roligt händer alltid!
Måste förnya recept & hämta ut det i allefall.
Och så skall jag nog hämta ut mitt paket med kläder till barnen:)De där 10% bara lurar ;)
Blir inte så mycket billigare i längden,bara att man handlar mer!!

Idag fick vi även toppen nyheter:)
Jag måste förbi trafikskolan oxå & köpa teoriböcker,för nu skall jag ta mitt körkort fortare än fort!!
Sen blir det Villa,Volvo och Vovve ;)
eller bara volvo...villa har vi ju inte hittat ngn än som faller oss i smaken...Och när vi finner villa då skaffar vi nog även vovve:D
År 2011 kommer verkligen bli vårt år:) Bröllop,resa m.m....
Kännner igen detta trånande efter ett nytt år precis som förra året,men då var det bara Thailandsresan,nu är det både en sån resa & vårt bröllop som skall äga rum!!! Underbart,fantastiskt....<3 Kärleken i mitt liv!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: