2010-08-05
 09:18:52

Tårta,hemmafix och sol

Igår vart det ju sol tillslut,på kvällen såklart!!
Men vi gick iväg till skolans fotbollsplan&spelade en stund...
Först bjöd våra grannar ovanför på tårta för att fira M`s födelsedag,perfekt tänkte jag då kan jag ge M`s present...
Men hur kunde jag tro det?Jag har förlagt påsen med presenten,är en mästare på att lägga saker på bra ställen,som jag själv sen inte kommer ihåg,får leta vidare:)
Barnen fikade tårta,kakor och bubbel:)Vi vuxna höll oss till Kaffe...

Innan dess vart det ju mest regn hela dagen så jag passade på att fixa hemma ännu mer,rensade julia`s rum och satte upp ngr krokar...Bytter draperierna i hallen m.m...Bara kökshyllorna kvar...funderade ett tag på att borra själv,men vart informerad av grannen att hennes man minsann fick ta i för kung&fosterland...alltså ingen ide för mig att ge mig på det!!;)

Idag är det i allefall sol,så vi ska ta tillvara på den,både genom torkning av tvätt&utevistelse!!
Skulle behöva iväg & köpa nya skor till T, men de får vänta!

Ja,just det igår kom brevet...i slutet av augusti! Får ont i magen,men det är inget jag styr över eller ingen annan heller för den delen!

Imorgon är pappafredag,de blir väl södertälje för min del,och i helgen ska vi ut i skogen& plocka svamp!!
Och kanske kanske lyckas jag övertala till en tripp till DEN inredningsbutiken..*hihi*

Bädda klart sängar,i&ur diskmaskin SEN ut!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: