2010-08-13
 08:31:00

Sol i sinnet :)

Igår vart det ju riktigt toppenväder tillslut!
Vi var ute i omgångar,innan lunch,sen gjorde pannkakor till barnen & deras vänner...nathalie sov middag och sen gick vi ut igen!!
Sen kom min vän L med hennes barn...bjöd på kaffe och trevligt sällskap,barnen vart jätteglada:)
Nu har vi fått vårat förråd så jag passade på att bära ner alla kartonger som har stått i förrådet på balkongen!
Tack snälla för hjälpen!Bjöd på mat,lite blandat pannkakor,fiskpinnar,ris & sås...alla gillar inte fiskpinnar ;)

Sen bestämdes det att T&J skulle få sova där,tjöt av lycka och vill e genast gå!Härligt & se dom glada,mina hjärtan.
Jag & A hade mystid när barnen somnat.
Idag ska jag passa på att dammsuga & sånt innan stora barnen kommer:)
Eller om vi promenerar dit och så kan vi leka på lite andra lekplatser på vägen hem:)

Jag väntar på min beställning,undrar när den kommer?
Massa fina saker till hemmet!
Är så nöjd med min makeover härhemma!
Lite smådetaljer kvar bara!!

Idag ser det ut att bli bra väder också!
Härligt med sol!!

Nu ska jag sätta lite fart här,tiden har en förmåga att rinna iväg & så helt plötsligt är det lunchdags...

Mamma`s hjärtan för er gör jag allt!Ni är luften jag andas....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: