2010-08-26
 10:14:36

ser du solen?

Barnen är i skolan & de små med mig :)
dags för lunch snart & sen hämta J ifrån skolan,vi ska förbi centrum 6 handla almenacka innan de är dags att hämta Tim & ha ett utvecklingsamtal,eller snarare ett förberedande sådant nu inför skolåret:)

Sen blir det nog parken om vädret tillåter!

Håller nog på att bli sjuk,har ont i halsen&hängig härligt värre ;)
Men med lite alvedon i kroppen så går allt.En mamma`s motto:)
Nästa vecka ska jag på arbetsintervju:) Kvällar&helger.Och Nathalie kan ändå vara hemma till våren,de är bara för att skaffa mig lite erfarenhet från yrket på "riktigt".

Nä jag ska nog mysa i soffan med mina små innan det är dags för lunch,hämtning m.m



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: