2010-08-30
 16:33:17

rolig kille...

maten står & puttrar på spisen..kycklinggryta&pasta med broccoli & blandgrönsaker....

Tim kom hem med en lapp från skolan om olika aktiviteter,hans önskemål var ngt som jag inte alls hade förväntat mig,eller så aksnke jag inte längre skall bli förvånad då han förut ville lära sig ryska(??!!)....

Men om vår kille vill detta så skall han självklart få göra det,jag tror att de kan bli riktigt roligt för honom...
Snart kommer svärmor också...sen ska jag fixa till mig lite innan Föräldramötet..Mjukisar är kanske inte så fint att gå på sånt i :)Men ack så bekvämt att strosa runt i hemma!!
Måste hitta en höstjacka också,men som alltid när jag vill ha något hittar jag inte något som faller mig i smaken :(...

Nä maten kallar & så gör även barnen....


K

Haha Tim är ju för skön! Skrattar fortfarande åt när lilla J satt vid datorn och Tim utbrast "Men vad gör han NU?!" :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: