2010-08-24
 09:13:06

Regn&Höst...

Barnen är i skolan,A skjutsade dom imorse så vi alla slapp gå i regnet!
Inga problem idag heller:)
Båda hade funnit en hel bunt med nya vänner igår & tyckt attt skolan var toppen!!
Så en kram(!!!???varför fick jag ingen kram då!!;) ) från både Tim & Julia var de redo att åter igen stå på egna ben!!:) Älskade ungar..
Barnen var igår väldigt ivriga att berätta om sin dag i skolan,vad de hade gjort etc.Julia var väldigt imponerad att skolans matsal serverade mat precis som på Ikea ;) Har jag skadat mitt barn med i Ikea besök kanske?Dock gillar hon besöken nästan lika mycket som jag!

Tycker det verkar som en toppenskolan!!Trevliga barn & väldigt välkomnande föräldrar,som både hälsade oss välkomna & presenterade sig!
De är kommer bli jättebra.

Vi gick på promenad igår & lekte sen i parken.
Åt kasslergratäng med broccoli till middag..Barnen lekte mina sina kompisar & jag var hos Fina grannen & fikade & pratade strunt en stund...

Imorgon är det dags för läkarbesöket *hua*...men de är sorger för en annan dag ;)

Nu ska jag bocka av min görolista:

-Bära ner saker i källare
-Bädda rent
Plocka i&ur diskmaskin
-Sortera in den rena&vikta tvätten
-Dammsuga&skura golv

Sen ska lunch göras&ätas,och sen är det dags att hämta Sötnosen ifrån skolan:)
Om de inte regnar allt för mycket blir det nog en tur i till parken!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: