2010-08-27
 08:33:19

Nu blire fredagsmyyysssss :)

Jaha,då var fredagen här!Trevligt
Ikväll blir det fredagsmys med barnen,god mat & så lite mys på kvällen!Mysigt:)

Först ska jag & de små fredagshandla & liite shopping till mamman i familjen,jag är i behov av ett par nya skor och lite annat.
Tänkte passa på nu när de stora är i skolan & jag bara har de små med mig!
A lämnade i vanlig ordning skolbarnen nu på morgonen!

Innan vi ger oss ut ska jag städa av lite snabbt..Dammsuga,plocka i&ur diskmaskin,bädda sängar & lite sånt!
Åh,en liten påminnelse till mig själv,måste förbi apoteket & hämta ut medicin därav besöket i centrum...Får se nu om jag minns de när vi väl är där!!

Efter hämtar vi Julia vid tolv & Tim vid två...premiär gympa idag..
Jag måste kolla upp lite aktivitets anmälningar oxå.
Julia vill börja med hästar & om de är de hon vill skall hon självklart få göra det!!

Nä jag ska nog sätta fart här nu så vi kommer utanför dörren inom snar framtid:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: