2010-08-06
 08:32:07

Nätshopping:-)

Satt igår kväll & klickade hem lite från olika inredningssidor:)
Det finns ju så mycket fint så man vill ju ha allt;-)

Igår satt jag även i telefon med olika personer för att knyta några band runt min idè...
De gick toppen,och jag börjar tro mer&mer på den!
Åh,jag hoppas verkligen att detta kommer gå vägen!!
Igår fick jag även nya idèer:-)
Nog om det.

Idag är det pappafredag för mina stora hjärtan...får se om det blir södertälje eller stan...

Igår var vi ute i ett par timmar,sen lekte barnen med vår granntjej M,de byggte upp en värld med alla små gnutt saker i Julia`s rum..ingen ville gå ut något mer,jag & de små tog en skön promenad dock och så gick vi förbi affären & veckohandlade...Sen pendlade de dock med att springa upp&ner mellan hemmen!!

Åhh imorgon är det loppis,dit ska jag innan vi ger oss ut till landet&plockar svamp...
Ska se om jag kan hitta ngr fina fynd!!
Och kanske kanske ska vi titta på min ****************...
Måste egentligen boka tid,men se om det har något som faller en i smaken kan man alltid göra!!

När barnen kommer hem ska vi njuta av sista ledigheten innan skola:) Grönan,båttur och ngt mer....

*trumvirvel*...Vi har funderat ett tag nu,men det är nästan helt säkert att vi åker till Thailand igen!!!!!!
I mars igen & med ALLA barnen...vi hoppas på att T har rätt inställning på medicinen,så han klarar en sån resa!!
Vi har funderat frma&tillbaka,och det känns inte rätt att han skall få stanna hemma..Vi får ta det som det kommer,precis som vi gjorde på vår förra resa!!


Nu ska jag nog sätta igång här...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: