2010-08-26
 17:00:11

My Boy <3

mötet på skolan,gick toppenbra.Sjutton vilken toppenskola.
Inga rynkade pannor där inte!!!

barnen lekte av sig rätt bra på skolgården & dessutom regnade det mer än vad deras lust lockade dom till lekplatsen!!
Idag blir det soppa med smörgås...Barnen& A`s favorit:)

Jag är inte riktigt på topp,de ligger en förkylning & lurar bakom hörnet,men med lite alvedon går allt!!
Har köpt en almanacka idag också...Nu kan man hålla reda på allt som skall hållas ordning på...
De är gympadagar,simskola,utflykter m.m m.m...Kalendern är redan ganska full!!
Syster yster kommer förbi snart & skall låna böcker..alltid lika trevligt att träffa henne!!

Idag är det duschdag oxå:)Då har sandra`s tvätteri öppnat...
Imorgon fredag blir det fredagsmys & på lördag kommer Anky Panky:D
Som jag har saknat henne!!

Sluta skriva & duka bordet är det dags för!!!

A,jag älskar dig bortom alla gränser,du är kärleken i mitt!!!
dagen det blir du&jag kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: