2010-08-19
 09:06:59

Men varför ska det regna?

Jag kommer aldrig få min tvätt torr,ställer man in det,då har man ju ett klimat som liknar regnskog härinne ;)
Nu kör vi stenhård "kommaiformtillskolan"...
Barnen sover innan 21 och middag i normala tider igen!

Idag är jag väldigt sugen på att åka till inredningsbutiken i Infra:)
tror det blir så...
Jag vill pyssla också,
Igår läste jag i en inredningstidning att de finns färg för metall,vår kontorshörna i köket har ju metallben och dessa är ju inte de vackraste,så jag skulle gärna vilja få de svarta:)
Och måla de andra vitt!!
De skulle bli så himla fint tror jag:)
I helgen ska jag övertala A att åka till den där inredningsbutiken som bästa grannen tipsade om,så får han & barnen roa sig med en fika sålänge ;)

Nu ska här bäddas sängar etc....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: