2010-08-28
 07:01:33

Löjligt bortskämd ;)

Inser det nu,min A har verkligen skämt bort mig!!
Jag är den av oss föräldrar i de här huset som alltid får sova
Han går alltid upp,visserligen brukar Mini fortfarande också sova,så då fortsätter hon&jag att göra det ;)

Men idag är hjärtat iväg på äventyr & jag fick snällt stiga upp..*gäsp*
Äh,ingen fara nu har man ju kommit in i skol uppstigningstiderna,men visst de hade inte suttit fel med liite sovmorgon!!:D

Idag kommer Hanky Panky & vi ska ha det trevligt!Först ska jag ta mitt standard besök på loppisen här i närheten...man kan hitta fynd om man har tur!
Ikväll tänkte jag att vi skulle grilla..*mums*...

Först ska jag helgstäda lite härhemma:)
Blå himmel & sol ger hopp om en trevlig dag ute!!Vi kanske skulle ge oss ut i skogen & plocka lite svamp....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: