2010-08-11
 09:17:52

Likt vatten på en gås rinner det av mig....

Igår gick brandlarmet härhemma,hade lagat mat däri & sen passade jag på skulle göra rent när den var ljummen- Skulle jag inte ha gjort:) De blev faktiskt bara lite rökigt men tillräckligt för larmet att gå igång...Och jäklar vilken signal!!Jag trodde öron blödde ett tag,innan jag fick av det!

Julia lekte med M & Jonathan var med & var deras lilla bebishund:)
Tim lekte med S&C ,Nathalie studerade flickorna & var väl med på ett hörn & lekte:)

A kom hem,barnen åt kvällsfika och sen gjordes de klara för sängen
Alla barnen somnade fort,jag tillbringade en stund i tvättstugan:)

Sen fick jag&A lite ensam vuxentid!

Idag kommer L på besök,tänkte gå till Parken & ta med oss lite fika!

Underbara underbara vänner<3 tack för allt,tack för era fina ord!!

Besöksrekord- Patetiskt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: