2010-08-08
 17:14:15

Låtsas inte älska....

Mitt hjärta brister,mamma hjärtat värker så att ångesten kommer krypandes:(
Ringde som vanligt och sa god natt till mina hjärtan hos deras pappa...
Julia talade glatt och var på gott humör!
Tim ville först inte prata,förstod att att något inte stod rätt till,han blev sur för att Julia fick prata först,min lilla mamma gris:)
Så han ringde upp efter en stund,gråtandes...
Han ville inte va kvar,aldrig mera åka dit igen etc....
Bad oss att hämta honom,övertalade honom till att stanna tills imorgon,och så får vi prata då!

Jag kommer inte tvinga barnen dit,om dom inte vill,för mig får de gärna vara hemma på heltid!!
Jag förstår honom...
Jag klarar inte av att höra honom såhär ledsen...

Om han fortfarande vill hem imorgon,så hämtar vi honom..Mamma`s älskling!!Jag älskar dig såå högt!!

Idag blev det i allefall lämning i stan,skönt för lilla hjärtat!
Annars är de en resa på sisådär 5-6 timmar,mer om man har otur.
Idag tog det ändå tid,då en olycka skett och pendeltågen inte gick.
Vi fick ta direktbussen som började gå strax innan fyra.för att fördriva tiden så tittade jag lite i affärer,fyndade nya gummistövlar&inneskor till Tim & Nathalie...
Jonathan var hos farmor och de skulle bort så jag hade ganska bråttom hem...
Han hade badat,fikat och lekt i parken...
Svärfar hämtade mig vid bussen,tack underbara du!!!

Hemma hos svärisarna så klättrade Nathalie i poolen med kläder&allt???!!!
Hon som varit livrädd förut & knappt vågat badat i 1 cm vatten...Men nu badade och stojade hon för fullt!!Knäppa unge:)
Fikade lite och sen gick vi hemåt och de åkte på middag...

Hemma åt vi sallad när A kom hem,barnen somnade o vi fick en stund för oss själva:)

Igår fick A&J åka iväg på jobb,jag&nattis promenerade,köpte en superbra bok&en god latte!!

Idag fyller A år...Grattis min älskade<3

Han fick presentkort och av oss fick han hotellövernattning&middag på tuman hand med mig:)
Härligt!!
Nu är han iväg&jobbar,sen ska han hämta våra hjärtan,stackarn sitta & köra 22 mil varannan söndag!!
Och vissa har mage att klaga..idioti!Kanske borde se om sitt eget hus innan man öppnar munnen.

På tal om sånt,att ivssa personer har mage att öppna munnen?!!!Och uttala sig om barn,hur fan är man funtad då?Har man inga spärrar i kroppen?
Jag blir så jäkla arg,när ngn blandar in mina barn i saker,de som inte ens kan försvara sig!!
Och med lögner dessutom...

Äh...nu ska jag fortsätta mysa med svägerskan & de små hjärtana!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: