2010-08-17
 09:37:20

Jag ser det regnar Jag ser det tralala

Det regnar,men det var väl mysigt;)Vilken tur att jag har en maskin tvätt hängandes på balkongen som nästan var torr!
Ja,barnen vill då inte gå ut än,frukosten är avklarad & alla andra morgonbestyr.Man kanske borde dra på sig regnkläderna & åka till den där trevliga lekparken?
Vi får se,då måste jag leta fram mini regnkläderna:)

Barnen,ja de stora barnen Mina skolbarn är nervösa inför skolstarten.Ny skola & helt nytt för Julia...
"-Tänk om de kommer några mobbare???" utbrast Julia vid nattningen igår..
"Då vågar inte jag gå till skolan!!"
Vi försäkrade henne om att de inte skull komma några sådana,men om de skulle det.Så fanns både jag & A tillhands för att "skrämma" bort dom!
"-De är bäst att pappa skrämmer bort dom,för han är så stor & stark mamma,du är ju faktiskt ganska liten!!"
Tack för den du lilla hjärtat:)Bestämde i alle fall att A ska följa henne på måndag,så följer jag med Tim.
Jonathan börjar på tisdag..ska bli skönt med lite vardagsrutiner igen.

De flesta kläderna är inhandlade,nu ska vi bara hitta regnkläder,gympapåse,ryggsäckar & muggar..Och några byxor till.Funderar på att åka till Kista imorgon och ta alla ärenden på en gång!Måste förbi apoteket också.
Där kan de även leka av sig i lekhörnan& så äter vi en god lunch där:)
Min fina vän L skulle även dit,så vi kanske kan ta sällskap med dom.

Jag ska nog ta tillvara denna regniga förmiddag & fixa lite hemma först.

18 Juni - Kärleken i mitt liv <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: