2010-08-12
 09:14:28

Innan tuppen galer ; )

Idag klev T upp innan tuppen,men somnade visserligen väldigt tidigt,han mådde inte alls bra,men idag verkar han må bra igen,lite hosta men ingen feber!
Ibland glömmer jag att barn kan bli sjuka,de händer så sällan att mina är det!
Nathalie har varit förkyld en gång,och halsfluss,men de går på min sida att flickor senare får operera bort halsmandlarna pga upprepade halsfluss!
Men de andra minns jag inte sist de var sjuka,de får väl de som är svårt att undvika typ vinterkräksjuka,eller vänta inte ens de fick J&J i vintras,bara jag&Tim...

urk,fasar inför vinter pga kräksjuka,har smått fobi mot det :(

Idag är grått&mulet igen,min vän kommer över & leker med oss idag!Underbart!!Hon gillar också skogen,så om T orkar skall vi ut och leka i den idag:)

Vi har ätit frukost & plockat av efter den..något mer har jag inte gjort än :S...
Barnen skall duscha,sängar bäddas,plocka i & ur diskmaskin,och lite till...tänkte att vi kunde ta det lugnt fram till att min vän kommer..sen äter vi lunch i skogen!

Försöker få tag på en båtresa till oss,men de mesta är slut...kanske får ta en båtresa över dagen ändå?

Nä nu ropar barnen på sin mamma....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: