2010-08-25
 08:40:48

Inget fattas förutom du <3

Igår satt vi & planerade lite smått inför Dagen D :)
Detaljer,gäster,tema etc.Vi är lite oense om vissa detaljer,men de går nog över ;)

Vi är dock väldigt överens om att vi vill ha ett väldigt intimt,nära bröllop - Inget röj utan god mat,fin musik,nära vänner&familj!!
Jag har allt i huvudet,hur jag vill ha det,vilka färger,dukning etc.Och jag tror att det kommer bli såå bra,fint,underbart!!!
Vi har bokat kyrkan och även framfört våra egna ******.Och detta har Prästen "godkänt"
Åh,vad jag längtar!!

Nu till annat:)
Igår var de regn&rusk på morgonen,men framåt lunch när lilla J skulle hämtas tittade solen fram mellan de mörka molnen,så vi hämtade henne & sen lekte vi i parken tills de var dags att gå in & äta middag!
Tim fick prova att gå hem själv efter eget önskemål & de gick toppen.Han hade haft sällskap av en klasskompis nästan hela vägen också!Vår duktiga kille

Vi åt middag,duschade etc & var förbi Fina Grannen en stund,alltid lika trevligt!!

A tog barnen till skolan idag,jag skall alldeles strax hoppa in i duschen & fixa småttingarna....
Förbereda lite lunch,ska somsagt till Farbror Doktorn idag,så barnen skall ha barnvakt medans jag är borta...
*Hua* för detta besök...de är så man får ont i magen faktiskt....
Men de man inte dör av gör en starkare sägs det:)
Nog om det...

Jag letar almanacka,en sån där som man hänger på vägen & så finns de spalter för varje familje medlem!
En sån skulle verkligen behövas,när allt ting börjar,gympadagar,utflykter,simskola,fotboll,möten,bvc etc etc....

Dom kanske har en sådan i centrum,på bokaffären?
Får se om jag hinner dit innan hämtning av Julia & lämning till barnvakten!

Jag ska nog sätta fart här nu....

Jag älskar dig-Ville bara säga det Åh min underbara fina!!


Jenny

hej tjejen!!!

det finns sånna almenackor på åhlens!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: