2010-08-10
 16:28:58

Ingen skog men korv:)

det blev ingen skog,men korv m. bröd:) I parken!!
Mini är lite känslig i magen,nu med byte av välling,så hon bajsar säkert 10 ggr om dagen,och tvätta henne med våtservetter varje gång går inte,för hon blir så röd,då tvättar vi i handfatet istället och skonar den lilla rumpan!
Och i skogen finns inget vatten nära tillhands,men barnen klagade inte jag fick tjata ut dom till parken,skogen fick jag muta dom till ,så de vart ytterst glada av att slippa skogen och leka i parken istället:)

Kurragömma,gräva i sanden,hoppa från gungan längst och kull:)Nu fick jag min dagliga motion också;)
Korv åt vi i lilla huset,mysigt!!

Var förbi affären,handlade lite & varsin glass!

Idag blir det kasslergratäng med broccoli..*mums*
Sen ska vi ha målarstund,har köpt hem lite olika saker att måla,funderar på att köpa sådana där gipsfigurer eller snarare såna man gjuter själv& sen färglägger...Kanske borde skriva upp det på min lista?!

I helgen blir det nog shopping inför skol/dagmamma start:)
A tar barnen & jag shoppar själv,himla bra lösning!

Tim
-Tröjor,luvtröjor
-Skor
-Byxor
-Underkläder
-Regnkläder
-Gympapåse
-ryggsäck
-bokpapper
-Mugg
-Höstjacka
Julia
-Tröjor,koftor m.m
-Byxor
-Underkläder
-Gympapåse
-Mugg
-Höstjacka
Jonathan
-tröjor
-byxor
-skor
Nathalie
-Bodys,tröjor
-Byxor
-Strumpor
-Skor
-Höstjacka/overall?

En härlig lista såhär inför hösten!
Fast,jag tycker om att handla till barnen,så det ska bli ett nöje:)
Allt för mina hjärtan,hela,rena & snyggt klädda barn skall det vara!

Har bokat Farmor till nästa vecka,då ska vi på grönan & sen efter det tar vi båtresan:)
Sen börjar skolan & alla rutiner...
Julia vill börja gympa & Tim fotbollsskolan igen,fast här denna gång!
Och jag skall ta tag i min träning.Har två kg kvar att gå ner så väger jag 50kg som innan Mini!!


"Inga namn nämnda,inga namn glömda"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: