2010-08-31
 11:25:31

Höstdag?

Imorse lämnade jag barnen i skolan,A hade möte tidigt på morgonen :)
Kram&puss och hej då...Idag har J sin första gympa.Väldigt arg på sin mamma var hon för att jag inte hade packat hennes ballerinakläder :S
De får jag nog ta&göra tills nästa gång!
Sen tog jag& de små bussen vidare till dagmamman,där lämnade vi lillskrutt utan tårar idag!(skönt,de gör så ont i mammahjärtat)
Sen promenerade vi hem,jag&lillfian...en skön promenad på en halv timme...

Har fixat lite härhemma..letat reda på Julia`s nya gympapåse som var spårlöst borta imorse,den fann jag på balkongen i utelek lådan(??!)
Nu ska jag dammsuga av lite innan hämtning av barnen.

Igår var de föräldramöte för Julia`s avdelning,som slutade strax innan nio...intressant skola som växte ännu mer i mina ögon!De verkar vara en toppenskola som verkligen engagerar sig i barnen etc.Jag är redan väldigt nöjd och tror att de bara kommer växa sig större.

Idag blir de centrum efter hämtning...Jonathan behöver mjukisar & julia behöver mockasiner eller likn. till gympan...

Lillfia ska ha lunch innan oxå,så nu behöver jag verkligen sätta fart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: