2010-08-13
 20:03:13

Högsommar igen?

Vilken värme de har varit idag,tvätten torkade rekordsnabbt!!
Vi har varit ute på promenad i skuggan & på skuggiga lekplatser!
Barnen kom hem vid tre på toppenhumör!De hade haft de sååå roligt:)

Vi bjöd på hamburgare,alla åt med god aptit..

Sen har vi varvat inne med utomhus,barnen har tyckt att de har varit liiite för varmt,egentligen borde man åkt & badat,men barnen kom hem lite för sent för det!
Om de är lika fint imorgon,så åker vi nog till vår favoritplats & badar:)

Barnen har fredagsmys & tittar på film,och jag sitter här & andas liiiite :) Har varit fullt hus här i två dagar nu,och med en pedant som mig blir det lite att städa ;-)
Men nu är det rent- ett tag tills barnen`s fredagsmys är över,då har jag nog popcorn lite varstans i vardagsrummet!
Blir att dammsuga innan barnen lägger sig,de hade tydligen varit uppe strax efter sex imorse :S

nu ska jag mysa med mina hjärtan <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: