2010-08-04
 09:12:23

Hej Solen:)

Nu får det gärna bli lite sol,så min tvätt kan torka!

igår var vi hos L på födelsdagsfika,vi köpte en så söt burk och fyllde de med mumsigt the!
Jag tror hon blev nöjd,då hon är en the person:)
Julia fick även nya örhängen,att få i dem var en annan historia,hon skrek så öronen vissnade:(
För att sedan titta upp& säga -"Det gjorde inte ont"
Himla unge!!

Efter alla bullar,kakor,glass etc så trodde jag inte de var läge för ngn vanlig middag,så de fick youghurt,varma smörgåsar och lite småplock istället!
Inget klagande från dem i alle fall!
Svärmor kom över med så fina stolsdynor,som passade perfekt i mitt omgjorda kök:)
Jag skulle bara vilja få upp mina hyllor nu:)
A kommer ju ganska sent nu under sommar&semester,så jag tror inte grannarna skulle uppskatta om vi satte igång& borrade då....
Får väl hålla mig till helgen...

Sen fick jag tips från min underbara granne,som delar mitt intresse för inredning;-) Om en affär som jag kommer sväva på små rosa moln i:-D
Den ska jag nog övertala A till att besöka i helgen!!!
Satt igår& skrev en "Göro lista" i hemmet...nu har vi bott in oss,så nu vet jag hur jag/vi vill ha det....
Och så ska jag sy en hissgardin&draperi till hallen...
Ingen som har två träplankor sådär liggandes någonstans?;-)

De ska tydligen bli finare på eftermiddagen,då blir det parken...Vår mini saknar ju gummistövlar,tror inte ens de finns gummistövlar i hennes strl?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: