2010-08-03
 08:58:07

Handy Man :)

För det första måste jag nog vara en av de klumpigaste männsikorna på denna jord, igår lyckades jag med att hälla ut kaffe- Inte bara en gång utan typ fyra!!!Varav en av kopparna hamnade i min väska,mindre torrt och dessutom fick jag tömma ur och sedan lufttorka mina sedlar;-) De har idag en svag doft av kaffe,parfymerade sedalr kanske kan bli en hit?
Var uppe & tittade på grannens sykunskaper,hon hade sytt ett jättefint överkast till sin dotter!
Där vart jag även bjuden på Iskaffe,jättegott...Vårt samtal vart desto svårare;-)..Ibland vill liksom orden inte komma till mig,så jag sluddrar,hakar mig etc....Jag gav upp och lät henne föra samtalet:-D

Senare dammsög jag & skurade golv,varav jag ville unvika att kliva på dessa förbaskade legobitar som är sylvassa,så jag skulle bara kliva över,för att unvika den och sedan plocka upp den,resultatet blev dock att jag föll på rumpan,så var det med den balansen....



Igår fick jag dessutom hem ännu mera tyg:) Jag ska sy hissgardin till Julia`s rum och ett nytt draperi till hallen,jag behöver dock bara två smala plankor,som golvlister ungefär till hissgardinen.

har fortsatt min lista inför skolstart& dagmamma start,höst och vinter!

* två gympapåsar
*Skolväska x 2
* Inneskor
*Bokpapper
* Mugg med öra x 2
* Höstskor (Tim,jonathan,nathalie)
*Höstjacka (Julia,Nathalie)
*Höstkläder
*Regnkläder(Tim)
*Gummistövlar (Julia,Tim,Nathalie)

Sen kommer väl den fyllas på med 20 punkter till eftersom....

Idag ska vi på födelsdagsfika och ner till centrum,måste handla ett par nya örhöngen till Julia & ngt litet till L....
Först ska morgonbestyren avklaras och disk&tvättmaskin startas!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: