2010-08-10
 08:59:29

Grekisk Mat...

Barnen & deras vän M åt härhemma...
Sedan blev jag spontan uppbjuden på mat hos M&S...
Han hade lagat grekisk mat UNDERBAR..
Jag som har problem med maten,tyckte det var fantastiskt gott:)
Trevligt sällskap & även barnen åt IGEN med god aptit!
Tim var hos sina vänner S&C,men åt middag med A när han kom hem.

Hemma så duschade barnen,tandborstning & så...sen somnade nog tre av fyra inom loppet av 5 min..Lite trötta kanske?
Tim läste bok och somnade sen han med...

Idag skulle det bli fint,men så ser det inte ut tyvärr,men äh vad gör det.
Jag hade tänkt packa picknick & gå till skogen...
De ska finnas en allmän grillplats,där man kan grilla korv,tänkte att barnen skulle tycka det var mysigt!:)
Idag vore en toppendag för Grönan,men farmodern är upptagen & jag vill ju gå med mina större hjärtan ensam...

frukost,bäddning är avklarat...Barnen ska bara klä sig,borsta tänder,vissa damer ska borsta håret:)
Sen beger vi oss nog...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: