2010-08-30
 13:02:35

Glad :)

A lämnade skolbarnen & jag lämnade Jonathan hos dagmamman,första dagen efter sommarlovet...
Tror han får det jätteroligt med sina kompisar!
Har precis hämtat Julia,sen kommer Tim och sen åker vi & hämtar J från dagmamman.

Julia har haft en toppendag som vanligt i skolan,kul att se att hon trivs så bra.
Tills imorgon har alla tjejer tydligen bestämt att de skall ha klänning så även Julia..Nu börjar klädkraven..Toppen ;)

A kom hem igår efter en toppenhelg på äventyr,han hade tydligen haft de jättetrevligt...Och de hoppas jag också!Han förtjänar lite tid iväg såsom han jobbar & allt han gör för oss <3 Världens bästa pappa&man...

K åkte igår också efter att ha bränt lite energi i parken & lekt monster med barnen och sen lunch:)
Har varit så roligt att ha henne här...min underbara vän<3

Efter lämningen av J åkte jag& mini och tog de ev. sista proverna..de får vi se på onsdag då jag ska tillbaka till läkaren...*hua*...Håller tummarna att man slipper OP,men sån tur har jag väl inte?!..Men äh tur att jag har en underbar man vid min sida då!!

I helgen skall vi ut till landet & plocka svamp på säkra svampställen...barnen ser redan fram emot det....dom älskar skogen..där kan man grilla korv också...Ska bli mysigt..Älskar att gå i skogen & strosa..Barnen kan leka fritt utan oro för bilar & sånt!!

ikväll är de Föräldramöte,Farmor kommer hit & tar barnen tills A kommer...Barnen älskar sin Farmor så de vart mer än glada när jag berättade det...
Och på Onsdag är de föräldramöte för Tim`s sida...
Och nu sätter även gympa,simskola,knytte m.m...igång,många väskor & gympapåsar som skall packas och saker som skall kommas ihåg..tur att jag har almanackan då...

Tömma diskmaskinen från frukosten innan T&J skall hämtas!!


K

Haha det här monstret har träningsvärk efter allt springande och klättrande!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: