2010-08-22
 13:47:36

fantastiska underbara helg :)

Söndag och sista dagen på barnens sommarlov!
Imorgon börjar allvaret,vi har nu två skolbarn här hemma!
Idag var jag iväg & handlade de sista inför skolstart & sånt..
Regnkläder till Tim,ett par supersöta rosa nikeskor till Mini,gympapåse och två muggar med handtag så de kan hänga sina muggar i skolan:)
A är iväg & veckohandlar innan jobbet.
Igår var vi på Grönan med de "stora" barnen,en helt underbar dag med lite regn & väldigt mycket folk,men otroligt roligt hade vi....Barnen åkte allt & lite till & vi med,flygande mattan i lustiga huset SLOG ALLT :D
Vi köpte korten därifrån och barnens miner på dessa är oslagbara,vi skrattade så vi grät!!!
Barnen vann gosedjur& diverse andra saker,jag vann en rymdgubbe efter vattenpistols tävling ;-)
Den fick Julia!
Sen följde ballonger & dessa gigantiska nappklubbor med hem!
Mini var hos Farmor under tiden & hade haft de toppen där,
De vår Farmor gjorde för oss igår var OTROLIGT!!...Du är verkligen världens underbaraste människa,och vi älskar dig högt!!

I fredags var jag & barnen iväg på lite äventyr,de lekte i bollhav,hade maskerad m.m...
Sen bytte vi sängar & fixade Tim`s rum som vart jättebra...

Och på kvällen var jag ute med Svägerskan & J....vi käkade god mat & drack lite gott :) Fantastiskt trevligt och väldigt roligt!!!
Vi promenerade hem och klockan slog halv två när jag kom innanför dörren:)

Ni är för underbara mina hjärtan,ni förgyller mina dagar & mitt liv....
Mannen i mitt liv,de går inte att i ord beskriva min kärlek för dig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: