2010-08-18
 17:31:08

det vart shopping ändå:)

Mina barn var på de allra finaste humöret:) Och på ännu finare humör efter lek i "roliga rutan"
hämtade ut den billiga *harkel* medicinen..
Och styrde sedan våra näsor mot H&M,Lindex,Kapphal och Skoaffären...

Jag har handlat,strumpor,boxershorts,skärp,allvädersjacka,tröja,byxor och lite krims krams till Julia,ja just det både jonathan&Tim fick skor,jättefina:)

Då var bara halva listan kvar ;)
Vi skulle gått förbi Stadium,men då vart det toalettkris och sen gick bussen ganska strax efter så det tar vi en annan dag!

Nu är det snart middag, grillskiva,klyftpotatis,sås,sallad & efter Julia`s önskemål fetaost!
Vi var i parken efter centrum och nu leker barnen med sina vänner.

Åh,nästa helg kommer min älskade Anka!!!För då är vi gräsänkor här hemma:)Men A är inte långt borta!!

Nu ska jag fortsätta med min mat & mitt lilla monster som har funnit charmen med att klättra på tv möbeln och leka Tarzan :D


K

Me Love You Anky!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: