2010-08-09
 18:01:48

äpplet faller inte långt ifrån trädet:)

Nu är det middags dags, korvstroganoff blir det:)
Farmor har varit med mini&jonathan,ute i parken och på promenad under mini`s vila..
Jag städade under tiden & var på affären och handlade...
Jonathan,Tim,Julia har varvat med att leka hos & hos grannen..vi turas om lite..
Men de leker så bra ihop med grannflickan M...

Jag& mini va också ute en stund nu på eftermiddagen,sen kom min Vän L & hennes dotter M över!
Alltid lika trevligt,ett gott skratt fick vi oss också!
Hur vissa människor kan bete sig!

Mina körkortpapper har kommit,nu ska vi bara hitta en passande bil också:)
Vi har hittat en som kan komma att passa,vi får se med den saken.

Ytterligare resplaner också,med lite ändrade datum,men nu bokar vi nog snart,lika bra att slå till när man hittar såna toppenresor,lite nära inpå ********* bara,men ordnar man med det innan så skall det inte vara ngn fara:)
Gud vad härligt Thailand igen!!!Barnen kommer bli såå glada,jag är så glad över allt jag kan ge barnen!
Att dom kan få de dom vill ha/behöver m.m...Mamma`s ögonstenar!!!


Nu ska jag servera middag till mina små...Barnen hjälpte till & skärde grönsakstavar!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: