2009-12-11
 18:15:02

Stora Staden,Julkorg Och Jobbig verklighet....

Hemma igen sen en bra stund!
Lagade lite middag till loppan Bus o jag åt Sallad!
Julpåsarna är klara:-)
Blev ljuslyktorna,jättefint armband,ett par finare bitar choklad(som dock köps dagen innan avslutningen!!)

Sjutton vad mycket folk det är inne i stan,blir hyperstressad och dit skall jag ta mig nästa vecka och leta efter en speciell julklapp till Julia..hmm,det känns mindre lockande.
På väg hem från stan så fick jag samtalet....det var alltså som jag trodde:-(
Ungefär likadana trevliga dagar att få besked på....
Vad gör man nu?

Pussade extra på de barn jag har hemma och nu skall vi mysa i soffan
Tiden tillsammans är kanske inte för evigt...som man alltid tror!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: