2009-12-18
 17:48:48

Stora Staden....

Vilken mysig dag det har varit:-) Lämnade Tim&Jonathan imorse för att ta med Julia in till stan för fika och Nk`s Julskyltning...himla mysigt o fint var det:-) Fikade gjorde vi med..Julia åt bakelse o juice och jag fick en efterlängtad Latte..Nattis nöjde sig med lite mat o en ny blöja;-) Sen shoppade vi lite julklappar...Hon fick välja julklapp till Pappan i huset,och han kommer säkert bli nöjd:-) Sedan fick jag även några avklarade..äntligen börjar dessa julklappar nå sitt slut...Nu är det snart bara julbak och köttbulle rullning kvar... Köpte så himla fint julpapper på åhlens...kommer bli så fina paket!! Plockmat fick jag äta själv,barnen ville ha spaghetti,så jag skivade ner lite ost o kallskuren skinka o grönsaker...så det blev en pastasallad,de blev nöjda och det är huvudsaken! Snart börjar Bolibompa o julkalendern o efter det "Barda",barnen ska få lite fredagsmys till detta..popcorn får det bli. Jag tänkte passa på o hoppa in i duschen,sen lär det behövas dammsugas också;-) När barnen somnat ska jag slå in juklappar! Imorgon måste vi handla,dels till julbaket och köttbullarna.Måste även flörta lite med A så han kör mig till Barkaby och Barnens Hus...de sista tar jag på tisdag för då ska barnen till deras dagmamma och "fira" jul...de gick dock på jullov idag,tim börjar sitt jullov på tisdag:-)Så då hinner jag fixa det allra sista utan att de skall behöva gå i affärer Sessan "pratar" förresten nu med helt nya ljud,jättesött både låter det och ser ut.Hon bubblar för fullt o ännu mer när man svara henne.Pappa pratar hon mest med,honom är hon helt fascinerad av..hon lixom sprätter i både ben o armar när han kommer hem osen när han tar henne i famnen så myser hon in sig..så gulligt!! Nu måste jag börja dona lite härhemma!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: