2009-12-17
 17:55:26

Snö Snö och Snö

Nu kommer det mer snö:-) Var ju så illa tvungen att ge mig ut i ovädret tyvärr:-( Min Sessa skulle ju hämtas och så hjälpte jag * med att ta med ett barn dit och två barn tillbaka....onödigt att hon skall behöva släpa med alla små ut när jag ändå skall dit... Sen var det bara att börja laga middag för det tar sin lilla stund..panerad fisk m.ris och sås..."pizzasallad" till....jag fick dock äta min laxbit med bara sallad...10kg att gå ner:-D Prinsens somnade olyckligtvis så han lär inte somna tidigt ikväll... Men då får jag lite sällskap för A har snöjour inatt! Denna kyla fick mig att inse att vissa kläder måste förbättras... Ska kila förbi polarn o pyretimorgon och köpa ullstrumpor till barnen,även titta efter ull underställ....de blir ju kalla på nolltid ute..INTE BRA!! Ska bara komma ihåg det också... Nä nu ska jag mysa med mina små och alldeles strax skicka hem barnens kompis! Imorgon blir det mys med min sessa på dagen..och massa god plockmat till middag för det är fredag:-)Ska gå förbi mataffären på Åhlens där de har massa smaskens!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: