2009-12-31
 09:30:54

Rastlös o Nyårsafton:-)

Nyårsafton idag då.... Inget speciellt med det egentligen tycker jag... Hade man jobbat hade jag lika gärna kunnat gjort det idag,bra med pengar;-) Men nu är inte fallet så,utan det blir lugn middag hemma med A o de små.Dom stora är ju hos sin pappa,gud vad jag saknar dom!!! Men men,tjejmiddagen i måndags var väldigt trevlig,god mat och trevligt prat! A kom och hämta mig och det var skönt,var ju ända ute på tyresö. Vad fint det var där,skulle vilja flytta ett sådant hus hit och flytta in i:-) Det måste vi göra om snart eller hur tjejer:-) Blir nog ganska snart ändå för jag ska ju fira att jag fyller Tant...25 år:-) I tisdags var vi ute o lekte och sen åkte vi till Ikea,fyndade en massa roligt.Lite saker till Tim`s rum och annat smått!! Igår var vi en sväng till centrum o kikade och sen ute o lekte,hittade förresten tunna ullstrumpor..ÄNTLIGEN... Idag ska jag förbereda maten och sen ska vi åka upp till A`s jobb tills han slutar för lill-prinsen är väldigt pappa sjuk,hade svårt att släppa iväg sin pappa till jobbet så då lovade jag att vi skulle möta honom!! Nu ska vi hoppa i badet....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: