2009-12-15
 09:51:26

PotatisMos...

Barnen vart överlyckliga när de fick se snön:-) Nu ska pulkorna plockas fram... Dock skrattade jag så tårarna rann åt lill-prinsens när han utbrast -"Mamma MASSA Potatismos....INTE GOTT!!!" åt snön.. Hann minns den nog inte från förra året för han var rätt skeptisk till att leka i maten;-) Till Sessan visade allt man kunde göra...Vi gick tidigare för att få leka lite tillsammans i första riktiga snön!! Och på vädret sa det att det kommer bli en vit julafton så vi får hålla tummarna på det...hoppas nu bara att vi kommer fira på landet för där är det såå mysigt!! Nu är jag och lill-sessan klara för att ge oss ut igen...vi ska handla julklappar:-) Och kanske en lunch med syster yster:-D Inte syster på riktigt men finare människa med ett godare hjärta får man leta efter o än har jag inte funnit nån;-) Dock finns det gott om spån,dessa tycks man finna lite varstans;-) Imorse när barnen satt och tittade på julkalendern..tripp,trapp o trull så värkte det till i hjärtat av kärlek...Gud vad jag älskar mina barn.. Tack för att ni finns och att ni kom till just mig! Lill-sessan börjar hon oxå bli stor..leker med sina fötter,rullar runt och är väldigt intresserad av allt runt omkring som hon gärna vill greppa tag i,hon lixom kastar sig efter saker när hon sitter i famnen... Nu ropar sessan efter mat,så det ska hon få o ytterligare en ny blöja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: