2009-12-08
 23:18:02

Något Nytt,Något LÅnat Och Något Blått

Den här dagen har varit smått stressig o upp o ner!
Glömde helt bort vårat möte på BUP för anamnes...Vår kontakt där ringde o frågade om vi hade glömt...hoppsan tänkte jag,men var inte mötet imorgon?
Visade sig att det var tider både idag o imorgon.
A fick komma hem o köra mig...
Väl hemma igen så var det bara nån timme kvar tills barnen skulle hämtas o morgonstöket fanns fortfarande kvar...Sessan ville ha sib tid också...så mata bebis och städa undan o sätta igång diskmaskinen...
Hämta trollen o handla frukt o mjölk...sedan mindes jag tvättstugan,där hade jag ju tid kl 4...
Nu vart saker o ting ännu mera stressigt...regnade gjorde som tur var(för en gångs skull)så barnen gick gärna in...slängde ihop en gratäng på en gång....som fick stå o puttra i ugnen till middagen....

OCh nu är tvätten tvättad,kvälls städat o barnen sover..förutom mini-loppan,hon har börjat knöla lite kvällstid,vill inte sova själv riktigt utan gärna med mig och ligga o små snutta,gosfia:-)

Imorgon börjar barnen 9 sen skall jag o Tim till BUP för vidare tester...jag får spendera närmare två timmar i väntrummet o läsa tidningar eller kolla i taket,fröken brukar sova sin förmiddagslur vid den tiden,så henne kan man inte underhållas av heller...
Roligare än så har jag inte haft idag...:-)

Allt är som vanligt alltså men ändå så förändrat....hur skall jag förklara o berätta?
Hur kan jag må så bra,fast ändå så *******

Nu ropar kudden mitt namn,en ny morgon gryr snart!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: