2009-12-24
 00:25:35

Julafton <3

Då var det Julafton då..tidigt ännu:-) Alla paket klara,tomtenissarna har varit här o fyllt barnens julstrumpor;-) Julklapparna inslagna,granen är klädd. Nu kan vi bara njuta.... Dock höll dagen på att sluta olyckligt,jag stod på en av kökstolarna(som ska bytas ut till nya) för att ta ur kontakten ur en förlängnings sladd....då viker sig de redan vingliga benet o jag föll handlöst bakåt...Huvudet i köksbordet,ben och min redan onda armled fick sig ordentliga smällar.... Och där vart jag liggande..typ.. Kom upp på benen,men tänker då inte erkänna hur jävla ont jag har... Ville inte skrämma barnen heller,A var ej hemma utan påväg hem från jobbet... Men som tur var gick det bra,säkert någon själ som skrattar nu;-) Stolarna åker ut Juldagen så hämtar jag hem mina nya... Fick även min julklapp av A...den snygga "jackan" jag har gått o trånat efter...Nu är den min:-) Nu ska jag nog sova...åhh imorgon blir de mys med mina finaste o underbara svägerskan:-) Jag saknar Mormor så hjärtat går i tusen bitar....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: