2009-12-21
 22:45:14

God Natt Mina Hjärtan<3

Nu sover alla mina hjärtan... Middagen blev kyckling i ugn,ris,broccoli och sås:För mig Sallad... Detta med sallad börjar bli rätt tråkigt..Saknar riktig mat,men nu ska jag sjutton ner dessa kilon:-) Än så länge har jag varit riktigt duktig,bara ätit något gott på helgen:-) Nu är fröknarnas julpåsar klara,tim ska lämna sina imorgon och julia&jonathan skall ha julavslutning hos sin dagmamma!Världens underbaraste dagmamma som är guld värd!! Jag ska under tiden handla de sista julklapparna till barnen med svärmor,A får fixa julgranen imorgon.Insåg att det inte var min starka sida;-) Vi handlade dock lite nya julgrans kulor och glitter... Sedan var vi på möte i skolan,Min stora kille är så duktig! Han är ett riktigt mattesnille,helt otroligt! Efter var vi ute och busade i snön,Tim förklarade Laviner`s framfart och vad de kan ställa till med,han visade även genom att rulla ner för de gigantiska snö högarna som plogbilarna skapat:-) Hemma igen,började jag med maten och samtidigt passade på att börja med köttbullarna till julafton... Lagade mat och rullade köttbullar medans barnen busade i sängen... Sedan badades de och efter bolibompa...under tiden dammsög och skurade jag golven... Nu ropar sessan min,dags för mat!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: