2009-12-20
 18:18:30

Fjärde Advent....

Nu ät helgen slut snart då...:-( Men snart är det julafton och ledighet med familjen:-) Igår var A o jonathan iväg o handlade lite mat...julskinka och sånt,prinsen besökte även pappas jobb för lite lastbils åkning som han älskar:-) Stora Prinsen lekte hos en kompis och jag och mina prinsessor var ute på lite mer julklappsjakt och för att handla ett par termobyxor åt mig! Träffade Svärmor o "gammelmormor" nere i centrum,trevligt! Hittade lite julklappar o termobyxor:-) Hemma igen bytte vi om till varma kläder,redo att åka lite pulka..medan A stannade hemma och lagade middag...Potatisgratäng,kött och sallad..*mums*.. Vi var ute ett par timmar,för A skulle även ordna skinkan... Jättemysigt att åka pulka med mina hjärtan...de skrattade så det värmde i mammas hjärta! Sen gick vi hem för att äta middag o lite lördagsmys...badade barnen innan det var dags för lördagsgodis o barnprogram.. Tvättstugan o paketinslagning stod även på min kvällslista:-) Lilla prinsessan fick mystid med sin pappa under tiden... Och inatt fick A åka på snöröjning på Arlanda och där har han varit hela långa dagen...Jag o barnen,min vän o hennes barn kom över för att baka pepparkakor...vi har bakat pepparkakor så det räcker o blir över:-)Jätte trevligt var det,tänk vilka underbara människor det finns!! Sen gick vi ut för att leka i snön och åka pulka....det hela började med lite snöbollskrig:-)... En helt underbar helg...morgonen började med mysfrukost med mina hjärtan och tända ljus! Jag älskar att vara er Mamma...Ni är mitt Allt!!! Snart är det jullov även för Tim,på tisdag blir det det sista julklapparna inhandlade,skall åka med svärmor då.. Och imorgon skall jag o barnen handla julgran och på kvällen klä den... Nu vill Sessan ha ny blöja o barnen skall få pyjamas...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: