2009-12-21
 11:35:03

******

Har ingen bra rubrik... Nu är lunchen avklarad,snart ska vi ge oss ut och handla julgran och som alltid när minnet inte är med mig,de sista till fröknarnas julpåse:-) Sen ska jag på möte i skolan med Tim... Först ska Sessan få ny blöja! Det är kallt ute idag så mina termobyxor åker nog på idag med,när jag nu vet hur varmt och skönt det är med dom på går jag ogärna utan;-) Bjuder på den synen!! Idag är jag en lite smått sliten mamma,trött efter nattens bravader med lill-sessan..hon har nog ont i sin mage,kan tänka mig att det är efter alla pepparkakor jag ätit;-) men nu är det måndag o tillbaka till mina sallader...förutom torsdag då får jag ju äta lite julmat:-) Nu drar barnen i mig,de vill nog gärna gå ut!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: