2009-12-23
 08:12:23

Dan före dan:-)

Imorgon är det Julafton:-) Som jag längtar!!Mest ör att få se barnens reaktioner på julklapparna,vet att det finns en del som vi har köpt som de verkligen önskar sig!! Och sen för att få mysa med familjen,lill-Sessan`s första Julafton också. Igår hade Barnen julavslutning och lämnade sina presenter,dagmamma o fröknarna vart jätteglada,speciellt dagmamman,de var precis i hennes smak:-)Känner man sin dagmamma så gör man.Hon är ju nån sorts Xtra mamma för mig,märkligt vilka "relationer" man kan skapa till personer!! Under tiden åkte jag och min underbara svärmor till Barnens HUs och handlade de sista julklapparna till barnen.Så nu är de klara. Bara svärmor,gammel farfar kvar,skönt så de ska jag avklara nu på morgonen/förmiddagen.Måste skriva lista annars kommer jag glömma hälften... Sen ikväll har jag tusen julklappar att slå in typ...Och så ska vi klä granen!! Jag är så otroligt lyckligt lottad som har fyra underbara barn i mitt liv,underbara vänner,släkt och såklart A !! Fick förresten en förtidig julklapp av svärmor:-) En såå snygg babysitter till Sessan,hon trivdes som fisken i vattnet i den:-) Tack Snälla Svärmor!!! NU måste jag börja göra oss iordning för kvart över nio skall jag möta min vän för att bege oss ner till centrum och ordna de sista!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: