2013-06-18
 08:05:05

Vanish är min bästa vän....

Tack för Guds gåva till folket- Vanish!
Skulle inte ha ett fläckfritt plagg utan denna underbara produkt :-D
 
Dagarna flyter på,längtar till att min man har semester & hoppas på att jag är helt läkt då så att man kan åka iväg:)
T åker på kollo i början på Juli också.
Och snart fyller han år,11 år det är galet! Vart har dom åren tagit vägen?
 
Isac är fortfarande lugn Och nöjd:)
 
Ska bestiga tvätten en stund nu på morgonen & plocka ur diskmaskinen...Hoppa in i duschen och sedan ut med vovven:)
Till VC & lägga om såret...Sen ska trollet klippas ( jag alltså :-P) Ska bli så väldigt skönt!
Tror jag hinner snabbt förbi BVC och väga Lill -prinsen...
 
Lika bra att sätta fart...:)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: