2013-06-19
 23:21:23

Ny kur...

Fick svar på odlingen av "hålet" och det finns fortfarande basilusker aka stafylykocker däri :-/
Så nu skall de ätas en ny kur av penicillin...
Hoppas att de biter denna gång,jag blir tokig på detta snart. Kikade närmre på ärret/snittet idag. Har bara ett mindre förband nu så att de får lufta,har fått såna sår av "plåstren". Smörjer med salva för lindring, snittet är inte vackert och långt ifrån litet...Usch jag ångrar att jag tittade :-(
 
Vi har lekt i parken och en stund & varit lite barnvakt...
Sedan de vanliga,inget märkvärdigt!
Mini satt länge i duschen och oj vad de behövdes..Vår lilla lortgris ;-)
 
Snart midsommar,de firar vi som vanligt ute på landet....Barnen älskar det!:)
Vi pratar semester,allt hänger på hur länge jag måste gå & lägga om....Vill till Öland,Astrid Lindgrens värld & Göteborg/Smögen (& gärna få min man att svänga in inom Ullared :-P) 
Vi får se vad de blir...
 
Nej,barnen sover & hemmet iordning...
Nog dags för mig att sova också :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: