2013-06-06
 21:54:14

Nationaldagen....

och vi fick en ledig dag tillsammans hela familjen :)
A var iväg med två av barnen och tvättade vår matta,så nu är den ren & fin...
Sedan åkte vi till Farmor,barnen badade i poolen,vi åt lunch & fikade...Farmor fick mysa med Isac också:) 
T var iväg med några av killarna i klassen och badade i Kairo!
Vi grillade till middag och åt årets första färskpiratis,väldigt gott!
Till efterätt blev det jordgubbar & vaniljgrädde.
 
Nu sover alla barnen,och jag är dödstrött!
Isac har varit lite kinkig idag,magen är orsaken pga min medicin för jag har hållt mig från chokladen nu :-P
Barnen har långledigt nu,så imorgon får de följa med mig och lägga om såret.
Jag tycker inte om den här obehagliga känslan jag har,att midjan är bortdomnad..Svårt att ta djupa andetag och väldigt obehagligt att gå!
Blir kanske bättre när jag är helt läkt?
Jaja,bara att acceptera...Bitter vore dumt att bli och ledsen över detta orkar jag inte vara längre!
 
Ska ge min man lite uppmärksamhet nu när trollen sover ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: