2013-06-25
 08:26:46

Midsommar & Sommarlov....

Vi har haft en väldigt trevlig och lugn midsommarhelg:-)
Firade ute på landet som alltid,dans,lekar & fika!
Sedan middag hos svärföräldrarna...Barnen lekte ute och vi kunde sitta i lugn & ro & äta...
De bjöds på sill och sedan grillat,till efterätt vart den en så himla god cheesecake & jordgubbar:)
 
Vi har badat i poolen hos dom också,lekt i parken m.m...
 
Barnens sommarlov börjar nu också,såret börjar läka ordentligt nu,så denna vecka ut sen behöver jag förmodligen inte gå varje dag & lägga om :) Äta klart kuren bara!
 
Jag mår dessutom bra,så nu kan vi hitta på en massa saker..Äntligen!:)
 
verkar bli en varm dag idag så jag tänkte ta barnen med mig till badet. Jag får inte bada men dom måste få svalka sig i värmen....Skulle något hända får jag hoppa i!
 
Måste ordna lite till inför Vår stora killes dag på Söndag också.
Dags att ordna frukost till sjusovarna ( Mini & T) som precis klivit upp...Hoppas dom andra barnen kan sova lika länge så får vi härliga sovmornar under A's semester...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: