2013-06-04
 20:33:36

Kväller...

idag gjorde de rysligt ont att lägga om såret!
Fy & farao så ont de gjorde....Söv mig tänkte jag och tänkte även "hua,detta ska göras igen imorgon"
Idag såg det i allefall lite bättre ut,hålan börjar se en aning mindre infekterad :-S
Blir illamående av att prata om det ;-)
 
Besöket på BVC gick desto bättre:)
Isac är en A-bebis :-D 
vi har världens bästa BVC sköterska. Hon är så mysig & trevlig!
Jättenöjd med Prinsen är hon också...:)
 
Fick en trevlig pratstund med en gammal vän också i centrum.
Köpte nya strumpor och nya fina handdukar :)
Sen tog jag bussen och hämtade Mini,handlade lite.
Mötte upp skolbarnen och sedan hem.
 
Eftermiddagen gick i rekordfart,och nu ligger barnen.
Isac ligger här på mitt bröst och snosar <3
 
Sinnet känns lättare nu...Isac's ankomst till världen och komplikationerna efter tar ut sin rätt vissa stunder. Jag är smärttålig,men ibland orkar inte ens jag vara tapper.
 
Nu ska jag mysa med min lilla bebis <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: