2013-06-27
 21:53:17

Kärlek....

Att han fortfarande ger mig fjärilar i magen <3
Det är underbart!:)
 
Vi har varit ute mest hela dagen,var på Hemköp & fyllde upp kylen lite...
Fick Mini att leka tysta leken en stund ;) tills hon tyckte att den som pratade var den som vann,jag har början till skavsår i mina öron !
Men samtidigt väldigt roande liten fröken att prata med...
Hon berättade om sitt snitt,för jo ser ni,hon har också ett snitt ;) Bara att hon uttrycker sig korrekt och visar vart det är..Gör mig full i skratt. !
Vi har också bäddat rent,dammat,gjort rent kylen & tvättat...
Igår på Mvc vägde jag mig,tydligen har jag gått ner till inskrivningsvikten...Jag undra då vart dom kg satt?;) För inte har då jag förlorat dom!!;)
Enligt mig själv vill jag förlora 13 kg till  i allefall...
men tänker inte ha nå vikthets.
 
Ska göra kväll nu:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: