2013-06-29
 17:25:48

Inte sysslolös....

Fick sovmorgon ( som alltid) ack vad samvetet gnager!:-/
Omläggning av det väldigt lilla hålet,så skönt !! Nästa vecka kommer de bara behövas varannan dag.
Lite sysslor,en tur till centrum och Apoteket...Mina tjejer ville kika lite i affärer också :) Handlade saker till kalaset imorgon...Hem för att fixa Julia till tjejmiddan hon skulle på!
Hon är iväg & vi är i parken...
Väntar på A som är påväg hem,han står för middagslagningen idag:)
Efter det ska vi åka iväg till en badstrand,låta barn & hund doppa sig tänkte vi...
 
Egentligen (inte än) så innebär inte 5 barn mer att göra...De Isac behöver är inget jobbigt..Bara mysigt <3 han är ju vår lilla Prins...
Likaså kommentarerna om att vi har så många barn, tar inte åt mig...
Dom är mitt liv,anledningen till att jag andas,allt jag gör,gör jag för dom!<3
 
Jonathan har funnit en ny(gammal) vän,en vän till mig..Hennes son...J avgudar honom! 
Det värmer mitt hjärta att han är så snäll mot J...
Den relationen har inte T & J...Tror det är svårt pga T's problematik...
Imorgon blir det kalas...Min förstfödda blir 11 år...
Tänk i 11 år har jag fått den stora äran att vara mamma...
Och han blir stora killen...
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: